Tedavi Danışmanlığı

Danışmanlık Hizmeti
Swissmed Dental Ağız ve Diş Sağlığı Avrupa’da en çok tavsiye edilen diş kliniğimizin sunduğu tüm imkanlar ile sizlere 7/24 özel bir deneyim sunar.   Başvuran hastalarımızdan öncelikle 3-4 adet fotoğraf veya bir panoramik röntgeninizi (OPG) istiyoruz. Eğer böyle bir panoramik röntgen elinizde bulunmuyorsa, bir röntgen merkezinde bu röntgeni çektirebilir yada size röntgen merkezi bulmamız için bizi arayabilirsiniz, size hemen bir röntgen merkezi bulur randevu alırız.   Bize gönderdiğiniz fotoğraf veya panaromik röntgen (OPG)’yi alınca uzmanlar sizin Diş Tedavi Planınızı hazırlayacak ve tedavinizi size telefonda aktararak sorularınızı yanıtlayacak.   Onayınız ile birlikte varsa ihtiyacınız olabilecek otel ve uçak bileti gibi konularda yardımcı olacak ve randevunuzu ayarlayarak İstanbul’da bulunan her iki havalimanından da sizleri VIP araçlar ile özel karşılayacağız.
Bize +90 537 837 39 39 Call Center telefon numarasından veya info@swissmeddental.com e-mail adresimizden ulaşabilirsiniz.