Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)

YURTDIŞINDAKİ TEDAVİNİN VE PROTEZ DİŞİN KALİTESİ NASILDIR?

Tedavi kalitesi tedavinin yapıldığı ülkeyle alakalı değildir. Kliniğimiz yüksek teknolojiye sahip cihazlarla itinalı ve özenli çalıştığını garanti etmektedir ve tedavileriniz sonrasında elden yazılı olarak size verilecek garanti implant tedavileri için ömür boyu, diğer tüm tedaviler için 5 sene garantiyi (inley, empres lamina, metal destekli porselen, zirkonyum, hareketli protez) tedavilerini kapsamaktadır.

TEDAVİ SONRASI YAŞADIĞIM ÜLKEYE DÖNDÜĞÜMDE KİME DANIŞABİLİRİM?

Dişlerinizde herhangi bir sorun yaşamamanız için tedavinizi tamamlıyor, tüm kontrolleri yapıyor ve sizi ülkenize uğurluyoruz.Ayrıca tedavilerinizde; implantlara ömür boyu, porselen tedavilerinize 5 yıl garanti veriyoruz.Ancak garanti süresi dahilinde veya dışında da olsa, ufak da olsa bir sorun yaşadığınızda veya aklına bir soru takıldığında, size yardımcı olabilmemiz ve yönlendirme yapabilmemiz için öncelikle bizi aramanızı rica ediyoruz.

IMPLANT NEDİR?

Modern diş hekimliğinde implantlar bir yada daha fazla diş eksikliklerinde kullanılmaktadır. Implantlar eksik diş kökünün görevini görürler. Bu sayede yapılacak porselenle gerçek dişin tüm fonksiyonlarını en iyi şekilde yerine getirilmiş oluyor. Ayrıca porselen köprü yaparak eksik dişlerin tamamlanması işleminde olduğu gibi boşluğun iki yanında ki sağlam dişler aşındırılmamış ve dokunulmamış oluyor ve dişlerin bütünlüğü korunmuş oluyor. Implant yapılan bölgede diş fonksiyonları devam edeceği için o bölgedeki kemik erimesi durdurulmuş oluyor.

IMPLANT UYGULAMALARI İÇİN YAŞ SINIRI VAR MIDIR?

Her yaşta implant uygulanabilir. Ancak çene kemiğinin yeterli olup olmadığına yapılacak muayeneden sonra karar verilebilir. Çene kemiği miktarı, kemiğin kalitesi, ağızdaki mevcut dişler bu kararda etkilidir.

YAPTIRDIĞIM IMPLANTLARI TAM ANLAMIYLA NE ZAMAN KULLANABİLİRİM?

Geniş kapsamlı bir muayeneden sonra hekiminiz size uygun implantın hangi tipte olacağına karar verir. Bazı durumlarda porselen diş ile implant aynı gün uygulanabilir. Diş o gün kullanılmaya başlanabilir. Bazı durumlarda ise iki ile altı ay arasında osseintegrasyon (kemiğin implantta kaynaması) beklenir. Osseintegrasyon tamamlandıktan sonra porselen diş implantın üzerine takılabilir.

IMPLANTLARIN YAN ETKİLERİ VAR MI VE IMPLANTLARIN ÖMRÜ NE KADARDIR?

Kurallarına uygun olarak yapılan implantların herhangi bir yan etkisi yoktur. Implant materyali alerjik olmayan ve doku uyumlu bir materyaldir. Çene kemiğinin yapısına ve tedavi sonrası bakıma bağlı olarak en az 15 ila 25 yıl arasında veya ömür boyu sürebilen bir kullanım süresi vardır.

ŞEKER HASTALIĞI VEYA KALP VAR, YİNE DE IMPLANT YAPILABİLİR Mİ?

Eğer hastalığınız kontrol altında ve doktor kontrolündeyse hiç bir hastalık implant için bir engel değildir.

LAMİNALAR ÇOK İNCE PORSELENLERDEN OLUŞUYOR, PEKİ YETERİNCE SAĞLAM MI?

Laminalar (Veneer) çok ince porselenlerden oluşmasına rağmen dişe özel bir yapıştırma sistemiyle yapıştırılabilir ve yapıştıktan sonra en az kendi dişiniz kadar sağlam olurlar. Laminaların yapıştırıldıktan sonra dişten çıkması yada kırılması normal şartlar altında mümkün değildir. Laminayı yapıştırdıktan sonra dişte bir sorun meydana gelirse lamina da diş gibi aşındırılarak temizlenip gerekirse o bölgeye dolgu ya da tekrar bir lamina yapılabilir.