Bon'Lamina

Kemik erimesinde son teknoloji: Bon’Lamina Tekniği
Kliniğimizde çene kemiklerinde erime oluştuğu durumlarda yeni kemik yapımı için “Bon’lamina” tekniği uygulamakta olduğumuz en son teknoloji kemik rejenerasyonu sistemidir. Bon’lamina tekniğinde kaybolan kemik dokusunun üç boyutlu olarak yeniden oluşması amaçlanır. Dişlerini çok uzun zaman önce kaybetmiş ve fazla miktarda kemik kaybı olmuş hastalarda damak protezi yerine yeniden implant desteği ile sabit diş kullanımı bu teknik sayesinde mümkün olabilir. Bu tekniği Almanya ve İsviçre’den sonra yaptığımız çalışmalar sonucunda şimdi de kliniğimizde uygulamaktayız. Bu teknik sayesinde kemik tamamen iyileşir ve eski orjinal şekline getirilebilir. Büyüme hormonları ile güçlendirilmiş olarak uygulandığında ise çok hızlı bir şekilde yeni kemik oluşumu sağlanır. Bon’lamina tekniğinin, box teknigine göre bircok avantajı vardır. Örneğin kemik artırımı yapılan bölge çevresinde dişeti oluşumu daha başarılı sonuçlar vermektedir. Box tekniğinde 6-9 ay kemik oluşumu beklenmekte iken Bon’lamina tekniğinde eğer büyüme hormonları kullanılmışsa 2-3 üç ayda sonuç alınabilmektedir. İmplant için yeterli kemiği olmayan hastalara uygulanabilmekte ve çok başarılı sonuçlar elde edilmektedir. Bu teknikte de Box tekniği gibi hastanın çene kemiğinin başka bölgelerinden, kaburgalarından veya kalçasından blok kemik alınmasına GEREK YOKTUR. Bon’lamina tekniği ile bazı durumlarda implant da aynı seansta yerleştirilebilir. Eğer implant yapımı için çenenizde yeterli kemik yoksa Bon’lamina tekniği ile ilgili daha fazla bilgi almak için lütfen bizi arayınız.