Yurtdışındaki Tedavinin Ve Protez Dişin Kalitesi Nasıldır?

Tedavi kalitesi tedavinin yapıldığı ülkeyle alakalı değildir. Kliniğimiz yüksek teknolojiye sahip cihazlarla itinalı ve özenli çalıştığını garanti etmektedir ve tedavileriniz sonrasında elden yazılı olarak size verilecek garanti implant tedavileri için ömür boyu, diğer tüm tedaviler 5 sene garantiyi (inley, empres lamina, metal destekli porselen, zirkonyum, hareketli protez tedavilerini) kapsamaktadır.

Tedavi Sonrası Yaşadığım Ülkeye Döndüğümde Kime Danışabilirim?

Dişlerinizde herhangi bir sorun yaşamamanız için tedavinizi tamamlıyor, tüm kontrolleri yapıyor ve sizi ülkenize uğurluyoruz.

Ayrıca tedavilerinizde; implantlara ömür boyu, porselen tedavilerinize 5 yıl garanti veriyoruz.

Ancak garanti süresi dahilinde veya dışında da olsa, ufak da olsa bir sorun yaşadığınızda veya aklınıza bir soru takıldığında, size yardımcı olabilmemiz ve yönlendirebilmemiz için öncelikli olarak bizi aramanızı rica ediyoruz.

İmplant Nedir?

Modern diş hekimliğinde impantlar bir ya da daha fazla diş eksikliklerinde kullanılmaktadır. İmplantlar eksik diş kökünün görevini görürler. Bu sayede yapılacak porselenle gerçek dişin tüm fonksiyonları en iyi şekilde yerine getirilmiş oluyor. Ayrıca porselen köprü yaparak eksik dişlerin tamamlanması işleminde olduğu gibi boşluğun iki yanındaki sağlam dişler aşındırılmamış ve dokunulmamış oluyor ve dişlerin bütünlüğü korunmuş oluyor. İmplant yapılan bölgede diş fonksiyonları devam edeceği için o bölgedeki kemik erimesi durdurulmuş oluyor.

İmplant Uygulamaları İçin Yaş Sınırı Var Mıdır?

Her yaşta implant uygulanabilir. Ancak çene kemiğinin yeterli olup olmadığına yapılacak muayeneden sonra karar verilir. Çene kemiği miktarı, kemiğin kalitesi, ağızdaki mevcut dişler bu kararda etkilidir.

Yaptırdığım İmplantları Ne Zaman Tam Anlamıyla Kullanabilirim?

Geniş kapsamlı bir muayeneden sonra hekiminiz size uygun implantın hangi tipte olacağına karar verir. Bazı durumlarda porselen diş ile implant aynı gün uygulanabilir. Diş o gün kullanılmaya başlanabilir. Bazı durumlarda ise iki ila altı ay arasında osseointegrasyon (kemiğin implantla kaynaması) beklenir. Osseointegrasyon tamamlandıktan sonra porselen diş implantın üzerine takılabilir.

İmplantların Yan Etkileri Var mı ve İmplantların Ömrü Ne Kadardır?

Kurallarına uygun olarak yapılan implantların herhangi bir yan etkisi yoktur. İmplant materyali alerjik olmayan ve doku uyumlu bir materyaldir. Çene kemiğinin yapısına ve tedavi sonrası bakıma bağlı olarak en az 15 ila 25 yıl arasında veya ömür boyu sürebilen bir kullanım süresi vardır.

Şeker Hastalığı Veya Kalp Var, Yine De İmplant Yapılabilir Mi?

Eğer hastalığınız kontrol altında ve doktor kontrolündeyse hiç bir hastalık implant için bir engel değildir.

Laminalar Çok İnce Porselenlerden Oluşuyor, Peki Yeterince Sağlam Mı?

Laminalar (Veneer) çok ince porselenlerden oluşmasına rağmen dişe özel bir yapıştırma sistemiyle yapıştırılırlar ve yapıştıktan sonra en az kendi dişiniz kadar sağlam olurlar. Laminaların yapıştıktan sonra dişten çıkması yada kırılması normal şartlar altında mümkün değildir. Laminayı yapıştırdıktan sonra dişte bir sorun meydana gelirse lamina da diş gibi aşındırılarak temizlenip gerekirse o bölgeye dolgu ya da tekrar bir lamina yapılabilir.

faq