Sedasyon ile Tedavi

Sedasyon ile Tedavi

Diş tedavisi sırasında cok rahatsız mı oluyorsunuz?

O halde Genel Anestezi Doktorumuz tarafından uygulanan Sedasyonla Tedavi tam size göre.

Sedasyon, genel anestezide olduğu gibi siz uyurken tedavilerinizin yapılma işlemidir. Ancak genel anesteziden farklı olarak tedavi bittiği anda uyanırsınız ve yan etkileri genel anestezi ile karşılaştırıldığında yok denecek kadar azdır. Sedasyon ile siz uyurken tedavileriniz rahatlıkla yapılır. İşlem 1 saat de sürse, 3 saat de sürse siz tüm işler 10 dakikada bitmiş gibi hissedersiniz. Bugüne kadar kliniğimizde sedasyon ile tedavi yaptığımız yüzlerce hastamız işlemin kendileri için çok kolay ve rahat geçtiğini bizlere ifade etmişlerdir.

Ayrıca sedasyon ile yapılan işlemler siz uyuduğunuz için uyanıkken yapılmasına göre çok daha hızlı biter çünkü ağzınızda biriken su ve tükürüğü asistanlarımız temizler ve işlem sırasında durup tükürmeniz gerekmez. İşlem kısa sürdüğü için de ameliyat sonrası olan şişme vb. durumlarla pek fazla karşılaşılmaz.

Eğer tedavinizi korktuğunuz için erteliyorsanız sedasyon konusunda tecrübeli doktorumuz ile siz uyurken tedavinizi yapalım.

sedasyon,